11. januar 2011

Viktige oppgaver

De viktigste oppgavene til bryllupet er i boks!
Forlovere er altså valgt. De ble valgt ganske tidlig, men jeg må bare få sagt det, at det var slettes ingen enkel oppgave! Kort tid etter at vi hadde forlovet oss, snakket vi om akkurat dette. Begge synes det var vanskelig, men jeg tok det nok litt hardere enn min kjære.. Jeg måtte bruke flere dager, og det endte med at jeg satt med fire forskjellige ark. På arka noterte jeg alle mine nære, med argumenter for hver enkelt av de. Men det fungerte ikke det heller, for det ble like mye på de alle. Hadde det vært mulig så hadde jeg valgt alle sammen. Til slutt måtte jeg bli enig med meg selv, og valget fallt tilslutt på den personen jeg har kjent lengst, som jeg samtidig er mest sammen med. Min forlover ble Madeleine! <3 Som den bryllupsglade personen ho er, så tviler jeg ikke et sekund på at det blir bra! Jeg kjenner ingen andre som elsker bryllup på den måten ho gjør!

Jeg ønsker ikke å legge ut i det vide og brede angående valget til Stein, for det er hans sak. Det jeg kan si, er at valget ble David. Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet hvem som har blitt forloverne våre..

Så lekte vi litt med tankene våre og fant ut at vi så gjerne vil at Emma Therese skal bære frem ringene våre i kirken. Men i august er ho jo ikke mer enn 11 måneder gammel. Derfor fant vi ut at vi ønsket å gi en av våre nære den oppgaven. Å bære sammen med Emma Therese. Vi var egentlig enige om valget før vi i det hele tatt fikk snakket om det, og valget ble Anette! <3 Ingen av oss tvilte et sekund, og grunnen er rett og slett på grunn av hennes gode omtanke! Ho er den som har stillt mest opp siden fødsel og det setter vi så ufattelig stor pris på! <3

En annen viktig sak den 20. august er fotografering. Det har vi også fått i boks! Vi skal fotograferes av Havenstrøm... :)

Ingen kommentarer: