25. mars 2011

Snart april allerede

Nå er vi alt i slutten av mars måned og april er rett rundt hjørnet. Denne helga skal klokka stilles en time frem, herlig tanke i seg selv! Vårt lille nurk har blitt seks måneder og om tre måneder har Stein og jeg vært forlovet et år. Tenk det. Tida flyr virkelig!
Så litt om bryllupet.. Ting faller mer og mer på plass, det er ikke mange puslebiter igjen nå.
En herlig lørdag dro jeg sammen med to av mine nærmeste venninner og min kjæreste søster ned til kjolen i byen for å titte på kjoler. En butikk av ganske liten størrelse som sådan, og en hel del mennesker på en gang. Men vi banet oss vei der inne og fant flere fantastiske kjoler. Og kjole ble det! Brudekjolen er kjøpt og betalt, henger så fint oppe hos mor og far. Jeg er kjempefornøyd!
Og helga som var, gjorde Stein et megakupp, han møtte en skredder som kommer fra Thailand og reiser rundt om i Norge og tar mål. Der ble det fullt antrekk til han og om omtrent seks uker er den her. Han var ganske fornøyd når han kom hjem derfra og gleder seg nok veldig til å se resultatet.
Dermed var antrekkene i orden, fiks ferdig! Og deilig er det... Jeg føler at vi endelig er ordentlig i gang med saker og ting nå. I løpet av neste uke skal vi til scrappiness for å finne det vi trenger til innbydelsene, det blir så utrolig stas å fikse med det. Jeg rett og slett elsker å holde på med slikt!
Jeg har snakket med frisører, men de synes det er for tidlig å bestille time, men så kjenner en venninne av meg en jente som kan stille opp og fikse håret mitt den dagen. Det er jo bare helt fantastisk!
Sminke er hvertfall i boks, jeg har avtale halv tolv på parfymelle på tista senteret. Siste stopp før kirken blir for å få på kjolen. Jeg starter å få skikkelig sommerfugler i magen kjenner jeg. Det er under et halvt år til den store dagen.
Ellers har vi ikke ordnet noe mer. Vi fikk beskjed om at det holdt å komme i slutten av juli for å bestille blomster, så da får vi jo bare gjøre det. Selv om jeg allerede vet hva jeg vil ha.
Nå gleder jeg meg bare til vi skal ut å kjøpe det vi trenger til innbydelsene... <3 Og i følge planen skal jeg ut med jentene i sommer en gang for å kjøpe det aller siste jeg trenger, sko, noe til håret osv.. Lykke!!! <3

Ingen kommentarer: